De bank voor de hele familie
Wij zijn Zelfstandig Adviseur van RegioBank, de persoonlijke bank bij jou in de buurt waar je zelf kiest hoe je je geldzaken regelt. Dat kan natuurlijk online, maar loop je liever zonder afspraak even binnen dan kan dat ook. Je vindt bij ons alle financiële diensten onder één dak. Van betaal- en spaarrekening tot woonlasten- en lijfrenterekeningen; wij regelen het voor je.

Sparen voor
elk doel
Of je nu spaart voor jezelf, voor je kind, of voor je gezin. Of voor een nieuwe auto, mooie vakantie of “het geval dat”. Waar je ook voor spaart, één ding is zeker: het geeft een goed gevoel. Met een het advies én de handige tips van onze bankadviseurs kunnen we je helpen de beste rekening te adviseren.
De Overstapservice
Met de Overstapservice kun je heel gemakkelijk overstappen van bank. Wij helpen je het betalingsverkeer gewoon door te laten lopen.
Voor je (klein)kinderen
Alle kinderen hebben dromen. Kleine en grote toekomstdromen. Wat gaan ze doen als ze groot zijn? Studeren, reizen of misschien een eigen bedrijf beginnen?
Betalen en sparen
Bij RegioBank kun je betalen en sparen zoals jij dat wilt. Wij helpen je graag met advies over de juiste bank- en/of spaarrekening.
Vermogensopbouw en kredieten
Je hebt geld achter de hand en wilt vermogen opbouwen. Of heb je juist tijdelijk wat extra geld nodig?
Wat klanten van ons vinden

“Wederom goed en kundig advies ontvangen van Arthur en Sandy. Voor alle financiële vraagstukken vragen we advies aan bij Floris’ Hand. Deze keer had het betrekking op het verzorgen van een lijfrente opbouw-spaarrekening in de vorm van een Aanvullend Pensioen Sparen via Regiobank. Het blijft lastige materie, maar bij Floris’ Hand wordt overal aan gedacht en weet je zeker dat het maximale resultaat behaald wordt. Je komt dan ook niet voor verrassingen te staan en weet waar je aan toe bent.”
~ Anoniem
“Floris’Hand zet standaard weg voor betrokkenheid en klantenservice. Hun toewijding is zo professioneel en tegelijkertijd zo persoonlijk dat een klant zicht thuis weet of het nou om iets kleins of van levensbelang is.”
~ Ad en Carry Baijens

Onze adviseurs
De meest voorkomende vragen over bankzaken
Per dag geldt een standaard betaallimiet van € 25.000 voor Internet Bankieren. Heb je tijdelijk meer geld nodig voor een betaling? Geen probleem. Je kunt de daglimiet verhogen of verlagen. Kom hiervoor langs, wij helpen je graag verder.
Let op: u kunt de dagelijkse limiet verhogen tot een maximum van € 100.000.
Jongeren onder de achttien jaar hebben voor het wijzigen van de standaardlimiet de handtekening van de wettelijk vertegenwoordiger nodig. Ook dit regelt u via uw Zelfstandig Adviseur.
Denk je dat je digipas gestolen is? Of dat er misbruik van is gemaakt? Meld dat dan zo snel mogelijk bij de Helpdesk Internet Diensten: 030 – 291 42 90. Dit telefoonnummer is buiten de reguliere openingstijden bereikbaar voor het blokkeren van uw digipas.
Ben je je digipas verloren? Je kunt meteen online een nieuwe pas aanvragen. Uw oude digipas blijft nog 14 dagen werken, daarna blokkeren wij de digipas.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.